Sulje tulostustila
Fokus
Kirjaudu

Kestävä markkinointi

Petteri Lillberg, Riku Mattila

Jos markkinointi ei muutu, siitä on vaarassa tulossa kestämättömien elämäntapojen mannekiini, ilmastonmuutoksen syntipukki. Kestävä markkinointi – Ilmastonmuutosopas brändeille! on ensimmäinen suomenkielinen markkinoinnin opas, joka katsoo markkinointia puhtaasti ilmastonmuutoksen näkökulmasta. Se avaa uusia uria vastuulliseen brändinrakennukseen ja antaa uudenlaisia näkökulmia markkinoinnin suunnitteluun. Kirja perustuu kotimaiseen ja kansanväliseen tutkimukseen, yritys- ja asiantuntijahaastatteluihin sekä case-materiaaliin. Kirja on suunnattu yritysten johdolle, brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisjohtajille ja -asiantuntijoille, jotka haluavat näyttää suuntaa maailmassa, jossa kertakäyttökulutus on out ja kestävämpi ja fiksumpi kulutus on in. Ennen kaikkea Kestävä markkinointi on kaikille, joille markkinointi on osa ilmastonmuutoksen ratkaisua, ei ongelmaa.

Vuosi:2020
ISBN:9789521440410
Verkkokirjahyllyssä:Bisneskirjasto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta