Sulje tulostustila

Palvelu uudistuu – talleta kirjanmerkkikoodisi
Jos olet tehnyt teoksiisi kirjanmerkkejä, otathan kirjanmerkkikoodisi itsellesi talteen toukokuun loppuun mennessä. Kesäkuun alussa kirjanmerkit korvaa uusi muistilapputoiminto. Lue lisää »

Kirjaudu

Sisältöstrategia – asiakaslähtöisyydestä tulosta

 Katri Tanni,  Kati Keronen

Haluatko päästä asiakkaan ihon alle ja parantaa viestinnän ja markkinoinnin tuloksellisuutta? Pohditko, miten voit yhdistää koko organisaation voimat tämän tavoitteen taakse? Haluatko rakentaa kasvua, parantaa työnantajamielikuvaa, asiakaskokemusta tai profiloitua ajatusjohtajana ja luoda kilpailuetua? 

Haluaisitko tehdä tämän kaiken pitkäjännitteisesti strategiaa toteuttaen, mutta yhtä aikaa taktisesti entistä tarkemmin ja tuloksellisemmin?

Sisältöstrategia-kirjan jokainen rivi vie sinua systemaattisesti kohti näitä tavoitteita. Markkinoinnin ja viestinnän suomalaiset uranuurtajat kertovat kirjassa, miten he onnistuivat. Lisäksi saat testatut työmallit, joiden avulla on luotu käännös kohti asiakaslähtöisempää viestintää ja markkinointia jo kymmenissä suomalaisissa organisaatioissa. Mallit, joita on verrattu kansainvälisten konsulttiyhtiöiden metodeihin ja joiden avulla tehdään tulosta tälläkin hetkellä eri puolilla maailmaa.

Ei sanahelinää, ei konsulttipuhetta, ei höttöä. Tartu hetkeen ja aloita vauhdikas matka kohti kokonaisvaltaista viestintä- ja markkinointikulttuurin muutosta!

Vuosi:2017
ISBN:978-952-14-3222-4
Verkkokirjahyllyssä:Bisneskirjasto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Talousfokus, VerotusfokusFokus
Arvonlisäverotus
Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila, Mika Jokinen
175,00 €
JuridiikkafokusFokus
Verkkokirjahylly
Fokus
Fokus
Talousjohtaminen
Jukka Pellinen