Sulje tulostustila
Verkkokirjahylly

Digiajan asiakaskokemus

Belinda Gerdt, Sanna Eskelinen

Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttuvat nopeasti digitalisaation myötä. Haluamme yritysten ja organisaatioiden kanssa käytävän dialogin olevan viiveetöntä ja asioinnin helppoa. (Kukapa haluaisi enää jonottaa kassalle!) Palvelulta odotamme yksilöllisyyttä. Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja korostaa yritysten välisiä eroja. Uudet teknologiat antavat yrityksille mahdollisuuden loistaa asiakkaiden silmissä! Tähän kirjaan on koottu esimerkkejä eri toimialojen parhailta asiakaskokemuksen tuottajilta. Mukana on kuusi toimialaa: koulutus, lentoasematoiminta, majoitus, pankkitoiminta, terveydenhuolto ja vähittäiskauppa. Inspiroitumalla kansainvälisten huippujen innovaatioista voimme luoda tulevaisuuden menestystarinoita. Kirjan esimerkein ja konkreettisten harjoitusten avulla opit • ymmärtämään ja löytämään mahdollisuuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen • tekemään uusista teknologioista helpommin lähestyttäviä • kehittämään asiakaslähtöistä ajattelutapaa organisaatiossasi. Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään. Toivottavasti tämä kirjaa antaa uusia ajatuksia tälle mielenkiintoiselle matkalle!

JULKAISUVUOSI

ISBN

20189789521433436
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta


Suomen laajin verkkokirjahylly


Täydentyvä valikoima


Lue silloin kun sinulle sopii