Sulje tulostustila

Alma Talent Sisältöpalveluissa siirrytään käyttämään kirjautumiseen Alma-tunnusta. Lue lisää muutoksesta »

Kirjaudu

Brändin ilmeen johtaminen

 Juha Pohjola

Uudet liiketoimintamallit ja digitalisaatio ovat mullistaneet sen, miten brändin visuaalisen ilmettä hallitaan: moderni viestintäympäristö koettelee brändi-identiteetin rajoja. Asiakaskokemuksen ja -polun johtaminen digitaalisessa ympäristössä asettaa omat haasteensa. 

Visuaalisen ilmeen suunnittelun perusteet pitävät, mutta painotukset ja suunnittelun lähtökohdat ovat muuttuneet; avainasemassa ovat moninaisten brändin ilmenemismuotojen tunnistettavan tyyli ja käyttäytymisen hallinta. Muutos haastaa brändistrategiat sekä tavat, jolla tuotemerkit määritellään ja kuvataan suunnittelijoille.

Brändin ilmeen johtaminen on työkirja brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä aloja opiskeleville. Teos pureutuu brändin kehittämisen perusteisiin ja visuaalisen ilmeen ohjeistamiseen sekä antaa konkreettiset työkalut visuaalisen ilmeen johtamiseen.

Vuosi:2019
ISBN:978-952-14-3743-4
Verkkokirjahyllyssä:Bisneskirjasto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Talousfokus, VerotusfokusFokus
Arvonlisäverotus
Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila, Mika Jokinen
175,00 €
JuridiikkafokusFokus
Verkkokirjahylly
Fokus
Fokus
Talousjohtaminen
Jukka Pellinen