Sulje tulostustila

Alma Talent Sisältöpalveluissa siirrytään käyttämään kirjautumiseen Alma-tunnusta. Lue lisää muutoksesta »

Kirjaudu

Design ja johtaminen

 Hanna Maula,  Jesse Maula

Design ja johtaminen kuvaa designin roolin muuttumista tuote- tai palvelukehityksen osa-alueesta strategiseksi resurssiksi. Design-lähtöinen organisaatio on asiakaslähtöinen, innovatiivinen ja ketterä – ja menestyy usein kilpailijoitaan paremmin. Kirjassa kerrotaan, miten organisaatiot ja niiden johto voivat hyödyntää designin periaatteita järjestelmällisesti ja vahvistaa design-osaamistaan. Design-lähtöisen organisaation rakentaminen edellyttää empatian lisäämistä ja luovuuden vapauttamista, mutta myös strategista otetta sekä tiukkoja tulostavoitteita ja niiden mittaamista. Kirja sisältää runsaasti tutkimustietoa, käytännön näkökulmia sekä tuoreita case-esimerkkejä erityisesti Piilaaksosta.

Kirjassa tarjotaan vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
•	Mikä on designin strateginen rooli?
•	Miksi designista on tullut liikkeenjohdon uusi musta?
•	Miten organisaatiosta luodaan design-lähtöinen?
•	Miten design-lähtöisen organisaation onnistumista mitataan?

Vuosi:2019
ISBN:978-952-14-3826-4
Verkkokirjahyllyssä:Bisneskirjasto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Talousfokus, VerotusfokusFokus
Arvonlisäverotus
Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila, Mika Jokinen
175,00 €
JuridiikkafokusFokus
Verkkokirjahylly
Fokus
Fokus
Talousjohtaminen
Jukka Pellinen