Sulje tulostustila
Kirjaudu

Ylivoimainen asiakaskokemus

 Belinda Gerdt,  Kari Korkiakoski

”Kumpi on kalliimpaa – palvelu vai huono palvelu?”

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua. Se on jatkuvaa kehittämistä, välitilinpäätöksiä ja suunnan tarkentamista. Ainoa tapa saada todellisia tuloksia on ymmärtää ostoprosessia ja mitata sitä oikein. Ylivoimaisen asiakaskokemuksen luominen vaatii asiakkaiden kuuntelemista ja nopeaa reagointia.

Ylivoimainen asiakaskokemus on konkreettinen työkirja ja ideapankki asiakaskeskeisen yrityksen rakentamiseen ja johtamiseen. Saat konkreettisia ohjeita muun muassa
• lähtötilanteen ymmärtämiseen
• ostopäätökseen vaikuttavista tekijöistä
• asiakaskokemuksen ja brändin synkronoimisesta
• palvelukulttuurista ja sen rakentamisesta
• prosessista ja toimintatavoista
• asiakaspolun muodostamisesta
• monikanavaisesta asiakaskokemuksesta
• mittausmallin suunnittelusta ja käyttöönotosta.

Vuosi:2016
ISBN:978-952-14-2786-2
Verkkokirjahyllyssä:Bisneskirjasto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Talousfokus, VerotusfokusFokus
Arvonlisäverotus
Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila, Mika Jokinen
175,00 €
JuridiikkafokusFokus
Verkkokirjahylly
Fokus
Fokus
Talousjohtaminen
Jukka Pellinen