Verkkokaupan rautaisannos
Jaakko Hallavo
Verkkokaupan merkitys kaikelle kaupankäynnille kasvaa ja kauppa muuttuu monikanavaiseksi. Verkkokaupan rautaisannos antaa malleja, esimerkkejä ja työkaluja menestyvän verkkokaupan luomiseen ja jo olemassa olevien verkkokauppojen uudistushankkeisiin. ”Kirja on selkeä, kattava ja konkreettista tietoa tarjoava esitys verkkokaupasta.” Timo Argillander, konsultti, partneri, Digital Media Finland ”Kirja toimii verkkokauppahanketta suunnittelevalle lähdeteoksena mutta myös erinomaisena kertausharjoituksena jo pidemmälle ehtineille.” Henri Kaukola, Sr. Digital Marketing Manager, Vaisala Oyj ”Jaakko on onnistunut tiivistämään laajan kokemuksensa selkeäksi ja loogiseksi paketiksi, joka tarjoaa yrityksille hyvän perustan arvioida, suunnitella ja rakentaa verkkokauppaa ja kauppaa verkossa.” Tuomo Luoma, Hallituksen puheenjohtaja, Verkkoteollisuus ry. ”On myös pystyttävä vastaamaan kansainvälisen verkkokaupan haasteeseen. – – Monikanavaiseen verkkokauppaan on suhtauduttu liian kevytkenkäisesti monessa isossakin kaupan alan yrityksessä. On aika herätä tämän kirjan myötä.” Miika Malinen, verkkokaupan johtaja, Hong Kong ”Verkkokaupan pitkäaikainen asiantuntija Jaakko Hallavo kirjoittaa verkkokaupan kehityksestä, nykytilasta ja tulevista kehitystrendeistä tavalla, joka auttaa ymmärtämään verkkokaupan asemaa liiketoiminnassa. – – Verkkokauppaa tutkitaan yhtenä keskeisenä monikanavaisuuden ilmenemismuotona hyvin modernilla tavalla.” Kari Neilimo, vuorineuvos ”Verkkokaupan murros ja kansainvälisten verkkokauppojen tuoma kilpailu näkyvät jo kaikilla toimialoilla. Tämän kirjan opit kannattaa hyödyntää oman monikanavaisen liiketoiminnan rakentamisessa ja kehittämisessä.” Tomi Pyyhtiä, Manager, eCommerce, RAY
JULKAISUVUOSI | ISBN |
---|
2017 | 9789521434273 |
Tutustu valikoimaanTutustu valikoimaanTutustu valikoimaanKokeile veloituksetta