Digimarkkinointi
Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka, Heikki Karjaluoto, Joel Mero
Digitaalinen markkinointi on kriittinen osa liiketoimintaa: sen onnistuminen määrittää myynnin onnistumisen, joka puolestaan määrittää yrityksen kasvutahdin. Koronaviruspandemia on lisäksi pakottanut yritykset digitalisoitumaan nopeasti, mikä on lisännyt digitaalisen markkinoinnin tarvetta entisestään. Silti aiheesta ei ole ollut ajantasaista teosta suomeksi – kunnes nyt.
Kirja kertoo, miten erilaiset yritykset voivat kasvattaa myyntiään digitaalisen markkinoinnin avulla. Se opastaa, kuinka digitaaliselle markkinoinnille luodaan strategia, kuinka strategia viedään käytäntöön ja kuinka markkinoinnin onnistumista ja myynnin kasvua mitataan.
Teoksessa yhdistyy Suomen parhaaksi valitun digimarkkinointitoimiston sekä alan johtavien tutkijoiden ja opettajien osaaminen.
Vuosi: | |
ISBN: | 9789521446092 |
Verkkokirjahyllyssä: | Bisneskirjasto |
Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa SijoituskirjastoKokeile veloituksetta